De ce noi?
◊ Limba engleza se preda intensiv si este inclusa in taxa de scolarizare.
◊ Pe perioada verii, copiii se distreaza si invata dupa un program special creat.
◊Imnul Gradinitei
CINE SUNTEM
"Daca traiesc inconjurati de recunoastere, copiii invata ca este bine sa ai un tel."
Dorothy Law Nolte
Gradinita cu program prelungit IRIS este o contributie noua destinata educarii copiilor prescolari, situata in IASI, zona Podu Ros - Cantemir (vezi harta), si este ferita de traficul rutier si aglomeratia urbana.
Gradinita este acreditata de M.E.C.T.S., respecta curriculum national folosind metode moderne si baza materiala in conformitate.
Echipa Gradinitei IRIS este tanara, dedicata si profesionista, formata din educatori cu studii superioare si grade didactice, care dispun de experienta necesara unui proces educational de calitate si din profesorii de specialitate pentru materiile optionale care de asemenea au vasta experienta in educatia copiilor prescolari.
Gradinita IRIS beneficiaza de serviciile unui logoped profesionist, care realizeaza evaluarea prescolarilor, precum si de serviciile unui profesor de limba engleza care desfasoara zilnic predarea limbii engleze la copii.
Colectivul este completat cu asistenta medicala, psiholog si personal auxiliar, prezenti in fiecare moment pentru siguranta si confortul copiilor dvs.
MISIUNEA NOASTRA:
Misiunea pe care ne-o propunem este aceea de a cultiva copiilor nostri entuziasmul de a invata, libertatea de exprimare, curiozitatea, spontaneitatea, spiritul de initiativa, spiritul de echipa si fair-play-ul.
Intr-un cadru familiar celui de acasa, ne dorim sa continuam sa formam personalitati, educatia fiind centrata pe copil, tinandu-se cont de particularitatile acestuia.
Jocul, invatarea si creatia sunt forme de activitate menite sa identifice si sa puna in valoare potentialul copilului tau.
Trebuinta de baza a copilului este apartenenta la un grup social, nevoia de a fi valorizat intr-un grup de aceeasi varsta, trebuinte si deprinderi. Aceste trebuinte nu pot fi satisfacute decat intr-un cadru organizat cum este cel al gradinitei.
In acest sens consideram a fi foarte important capacitatea educatoarei de a reusi sa fie un partener al copiilor, de a-si mula metodele pedagogice dupa stilul fiecarui copil, astfel evitandu-se ingradirea personalitatii acestuia.